تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا+عکس

 این قطار عصر چهارشنبه ۲۴ ژوئیه (۲ مرداد) در مسیر مادرید به فرول در نزدیکی شهر مذهبی سانتیاگو د کومپوستلا از ریل خارج شد. در زمان وقوع این حادثه حدود ۲۲۰ نفر در قطار بودند. تازه ترین گزارش ها از کشته شدن دست کم ۸۰ نفر و مجروح شدن ۱۴۰ نفر حکایت دارد. حال حدود ۳۶ مجروح وخیم گزارش شده است. ماریانو راخوی، نخست وزیر اسپانیا، در پی سانحه مرگبار قطار سه روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرده است.

از این حادثه به عنوان بدترین حادثه قطار در۴۰ سال گذشته در این کشور یاد شده است. آخرین حادثه مهم مرتبط با راه آهن اسپانیا به سال ۱۹۷۲ میلادی برمی‌گردد که در جریان آن ۷۷ نفر در جنوب این کشور کشته شدند. مقامات هنوز درباره دلیل این حادثه اظهار نظری نکرده اند. نخست وزیر اسپانیا گفته است که همزمان با جستجو برای یافتن علت این سانحه تحقیقات قضایی هم در جریان است. رسانه های اسپانیا می گویند احتمالا سرعت این قطار بیش از دو برابر سرعت مجاز بوده است. تحقیقات در مورد علت وقوع این حادثه همچنان ادامه دارد.

بنا به این گزارش، اسپانیا از نظر رعایت مسائل ایمنی خطوط راه آهن سابقه نسبتا خوبی دارد. چراکه این کشور مقادیر هنگفتی را در شبکه راه آهن سرمایه‌گذاری کرده است.

تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا تصاویر تکان دهنده از حادثه قطار تندرو در اسپانیا

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: حوادث ، ،
برچسب‌ها: